محبوبیت عجیب بایدن در میان صهیونیست‌ها-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

محبوبیت عجیب بایدن در میان صهیونیست‌ها

رئیس جمهور آمریکا به دلیل خوش خدمتی‌های خود، در میان صهیونیست‌ها محبوب تر از داخل آمریکاست.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۲۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 13
کد خبر: ۲۴۹۶۲۱

به گزارش راهبرد معاصر، جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا باسابقه‌ترین سیاستمدار صهیونیست در ایالات متحده به شمار می‌رود به طوری که وی از زمانی که یک قانونگذار جوان در کنگره بود تلاشی جدی در حمایت از سیاست‌های تل آویو به عمل می‌آورد. این موضوع اکنون تأثیر خود را بر افکار عمومی صهیونیست‌ها گذاشته است.

 

بر این اساس، جو بایدن در سخنرانی خود در نشست سران ناتو در واشنگتن دی سی با دفاع از سیاست‌های خود در قبال جنگ غزه، مدعی شد به دلیل همین سیاست‌ها نیز من اکنون در اسرائیل محبوب تر از آمریکا هستم.

 

بررسی‌ها نشان می‌دهد این سخن رئیس جمهور آمریکا با حقیقت مطابقت دارد. خوش خدمتی‌های بایدن به صهیونیست‌ها از زمان آغاز جنگ غزه و ارسال میلیاردها دلار کمک تسلیحاتی به تل آویو برای نسل کشی فلسطینیان اکنون افکار عمومی در سرزمین‌های اشغالی را نسبت به وی خوشبین کرده است.

 

نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو (Pew) نشان می‌دهد ۵۷ درصد از صهیونیست‌های ساکن سرزمین‌های اشغالی به سیاست‌های بایدن در مدیریت امور جهانی اعتماد دارند.

 

با این حال، تحقیقات همین مرکز که در ماه جاری میلادی در آمریکا انجام شده نشان می‌دهد تنها ۳۹ درصد از شهروندان آمریکایی به سیاست‌های بایدن در امور جهانی اعتماد دارند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار